آماده‌سازی ایوان سلام در پایانه مسافربری مشهد برای نوروز ۱۴۰۴ اقدامات معاونت فرهنگی شهرداری مشهد در ایام تشییع پیکر سید حسن نصرالله هوای کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۴ اسفند ۱۴۰۳) تقدیر از شهردار مشهدمقدس در همایش بزرگ ورزش استان شهردار مشهد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی و حمایت از قهرمانان در دستورکار است + فیلم گرامیداشت ۱۵ هزار شهید خراسان رضوی با اهدای خون به نیابت از آنان خبر رد مصوبه مجلس در خصوص تمدید فعالیت شوراها، صحیح نیست تقدیر رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور از شهرداری مشهد برای پیشبرد اهداف ملی آماده‌سازی ناوگان اتوبوسرانی مشهد برای استقبال از بهار ۱۴۰۴ مدیرکل دفتر خلاقیت و نوآوری شهری شهرداری مشهد: نیازمند ایجاد مرکز داده‌های زیارت در رصدخانه شهری مشهد هستیم رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس: آثار جشنواره هنر‌های شهری ۱۴۰۴ آماده می‌شوند ورود تاریخی قطار‌ شهری به مشهد | نگاهی به تاریخچه و شکل‌گیری یکی از پروژه‌های پرماجرای شهری رئیس مرکز آمار ایران: سرشماری نفوس و مسکن اواخر تابستان یا اوایل پاییز ۱۴۰۵ انجام می‌شود شهردار مشهد مقدس: اطلاعات دقیق و برخط به شهرداری مشهد کمک می‌کند تا خدمت رسانی بهتری انجام دهد + فیلم تسریع در رسیدگی به مصوبات ماده ۵ برای حل مشکلات شهری مشهد بازنگری موضوع ساماندهی رودخانه کشف رود مشهد کلید خورد | جریان امید در کشف رود تزریق اعتبار و رفع گره‌های بحرانی مترو گلبهار- مشهد نقش مترو در توسعه پایدار شهری تعاملات مؤثر شهرداری مشهد و سازمان همکاری‌های اقتصادی اکو
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از تاخیر برخی خطوط اتوبوسرانی در مشهد + پاسخ

  • کد خبر: ۳۰۲۸۹۵
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶
  • ۱
شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از تاخیر برخی خطوط اتوبوسرانی در مشهد + پاسخ
پاسخ رئیس اداره روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی مشهد به گلایه شهروند مبنی بر تاخیر برخی از خطوط اتوبوسرانی در مشهد.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از شهروندان با ارسال پیامکی نوشت: مینی بوس های خط ۱۰۴۳  شهید قربانی صبح ها بسیار دیر به ایستگاه می رسند به دلیل همین تأخیرها هر روز دیر به محل کار می رسیم. لطفا فکری به حال افزایش خطوط کنید.

خبرنگار شهرآرا در گفت وگو با رئیس اداره روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی مشهد این گله شهروند را بیان کرد. عباس اتحادی در این مورد پاسخ داد: خط ۱۰۴۳ با ۲۲ دستگاه مینی بوس و میانگین سرفاصله ۱۰ دقیقه در حال سرویس دهی به شهروندان محترم است. او گفت: با این حال و به دلیل ترافیک طول مسیر گاهی سرفاصله خطوط افزایش می یابد. به دنبال این گلایه شهروند هماهنگی لازم با مسئول خط برای دقت در رعایت سرفاصله ها صورت پذیرفت.

اتحادی اضافه کرد: شهروندان محترم به منظور بررسی درخواست درباره افزایش سرفاصله در مسیر خط، مراتب را با ذکر مشخصات دقیق (تاریخ، بازه زمانی و ایستگاه محل انتظار) به سامانه پیام کوتاه روابط عمومی سازمان به شماره ۳۰۰۰۸۸۸۸ یا پورتال اینترنتی سازمان به نشانی bus.mashhad.ir اعلام کنند تا امکان رسیدگی دقیق تر فراهم باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
0
1
دورد بر کسانی که برای مردم زحمت می کشند.
مسئولین خط مسیر ۳ الهه تا مفتح (بازار فردوسی) شلوغ ترین مسیر و پر رفت و آمد مردم.
ولی مسئولین هیچ اهمیت نمی دهند بارها تماس گرفته شده ولی به فکر مردم نیستند صدایشان از جای گرم در میاد.
به مردم می گویند از وسیله عمومی استفاده کنید.
اول امکانات در اختیار مردم بگذارید بعد از مردم در خواست کنید.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->