افزایش ۶۰ درصدی استفاده از دوچرخه‌های بایدو مشهد در نوروز ۱۴۰۴ | دوچرخه برای بانوان، امروز رایگان است (۱۳ فروردین ۱۴۰۴) ظرفیت پذیرش کمپ غدیر و بوستان وکیل‌آباد مشهد تکمیل شد | مردم به بوستان‌های دیگر تغییر مسیر بدهند شهردار مشهد مقدس: محور کار ما در مدیریت شهری ارتقای محیط زیست است ترافیک سنگین و پرحجم در مسیر‌های خروجی مشهد (۱۳ فروردین ۱۴۰۴) | پلیس: مردم از رانندگی شتاب‌زده پرهیز کنند سرویس‌دهی ویژه مترو مشهد در روز طبیعت (۱۳ فروردین ۱۴۰۴) لغو رویداد «نورنما» در میدان شهدا مشهد در پی بارش باران(۱۲ فروردین ۱۴۰۴) اطلاعیه پارکینگ پارک جنگلی وکیل آباد مشهد برای روز طبیعت (۱۳ فروردین ۱۴۰۴) ویدئو| تجربه دل‌انگیز زیارت امام رضا(ع) در جشنواره گل ره باغ رضوان ۲۱۵ بازرس بهداشت محیط در مشهد، آماده نظارت ویژه در روز طبیعت آمادگی مدیریت شهری مشهد برای خدمت‌رسانی به شهروندان در روز طبیعت پروژه‌های تاثیرگذار مدیریت شهری مشهد در زمینه توسعه فضای سبز | مشهد در زمینه فضای سبز پیشرو است پیش بینی حدود ۳۵۰ دستگاه اتوبوس برای سرویس‌دهی به مراکز تفرجگاهی مشهد پایش لحظه‌ای ترافیک مشهد در ایام خاص با تجهیزات هوشمند پیش‌بینی جمع‌آوری ۱۹۰۰ تن زباله در مشهد همزمان با روز طبیعت آماده‌باش نیروهای فضای سبز مشهد همزمان با روز طبیعت مشهد الگوی ملی زیباسازی شهری است محمد معتمدی: رویداد «نورنما» گامی مثبت و امیدآفرین در مشهد است برنامه‌های متنوع شهرداری مشهد برای ایجاد «شادی مومنانه» در ماه رمضان مشارکت بیش از ۱۱ هزار نفر در پویش مردمی «مشهد مهربان» برپایی ۱۷ ایستگاه استقبال از زائران در جاده‌های خراسان رضوی آماده‌سازی ۳۹ بوستان شهری مشهد برای روز طبیعت
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از تاخیر برخی خطوط اتوبوسرانی در مشهد + پاسخ

  • کد خبر: ۳۰۲۸۹۵
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶
  • ۱
شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از تاخیر برخی خطوط اتوبوسرانی در مشهد + پاسخ
پاسخ رئیس اداره روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی مشهد به گلایه شهروند مبنی بر تاخیر برخی از خطوط اتوبوسرانی در مشهد.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از شهروندان با ارسال پیامکی نوشت: مینی بوس های خط ۱۰۴۳  شهید قربانی صبح ها بسیار دیر به ایستگاه می رسند به دلیل همین تأخیرها هر روز دیر به محل کار می رسیم. لطفا فکری به حال افزایش خطوط کنید.

خبرنگار شهرآرا در گفت وگو با رئیس اداره روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی مشهد این گله شهروند را بیان کرد. عباس اتحادی در این مورد پاسخ داد: خط ۱۰۴۳ با ۲۲ دستگاه مینی بوس و میانگین سرفاصله ۱۰ دقیقه در حال سرویس دهی به شهروندان محترم است. او گفت: با این حال و به دلیل ترافیک طول مسیر گاهی سرفاصله خطوط افزایش می یابد. به دنبال این گلایه شهروند هماهنگی لازم با مسئول خط برای دقت در رعایت سرفاصله ها صورت پذیرفت.

اتحادی اضافه کرد: شهروندان محترم به منظور بررسی درخواست درباره افزایش سرفاصله در مسیر خط، مراتب را با ذکر مشخصات دقیق (تاریخ، بازه زمانی و ایستگاه محل انتظار) به سامانه پیام کوتاه روابط عمومی سازمان به شماره ۳۰۰۰۸۸۸۸ یا پورتال اینترنتی سازمان به نشانی bus.mashhad.ir اعلام کنند تا امکان رسیدگی دقیق تر فراهم باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
0
1
دورد بر کسانی که برای مردم زحمت می کشند.
مسئولین خط مسیر ۳ الهه تا مفتح (بازار فردوسی) شلوغ ترین مسیر و پر رفت و آمد مردم.
ولی مسئولین هیچ اهمیت نمی دهند بارها تماس گرفته شده ولی به فکر مردم نیستند صدایشان از جای گرم در میاد.
به مردم می گویند از وسیله عمومی استفاده کنید.
اول امکانات در اختیار مردم بگذارید بعد از مردم در خواست کنید.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->